Telepensjonistenes Forening Trondheim ble stiftet 1971. Foreningen er åpen for alle som har eller har hatt et arbeidsforhold til Telenor/Telenorgruppen. Også ektefelle/samboer, gjenlevende ektefelle/samboer kan bli medlem. Vi er tilsluttet Telepensjonistenes Landsforbund som via SAKO har tett samarbeid med Pensjonistforbundet. Vi er også medlem av Pensjonistenes Fellesorganisasjon (PFO) i Trondheim som teller flere tusen medlemmer fra forskjellige pensjonistforeninger.

Antall medlemmer i foreningen er ca 230, et antall som har holdt seg noenlunde stabilt de siste årene.

Medlemsmøtene er forholdsvis godt besøkt. Vi prøver å ha et variert tilbud av kåseri/foredrag og underholdning på disse møtene så vi kan nå flest mulig. Men vi føler vel at mange går på møtene rett og slett for å møte gamle kjente og få en hyggelig prat. Og det er jo bare trivelig.

Foreningen er også ganske aktiv på reisefronten. Vi har hvert år hatt en utenlandstur, samt flere turer innenlands og også lokale turer med guide i Trondheim.

Det er selvfølgelig opp til hver enkelt hva man vil være med på og også hvor mye en vil bidra med i form av styreverv eller som komitémedlem. Men selv om styret har vært veldig stabilt de siste årene betyr det ikke at vi ikke ønsker nye styre/komitemedlemmer velkommen. Vi trenger de «unge» medlemmene.

Ved å være medlem kan vi:
- Være med å påvirke vår fremtidige pensjon
- Delta på medlemsmøtene som arrangeres en gang i måneden
- Delta på turer utenlands og innenlands
- Delta i foreningens trimgruppe
- Få bistand i pensjonsspørsmål
- Få bladet Telepensjonisten
- Delta i aktiviteter i Hornemansgården

HAR DU LYST TIL Å VÆRE MED? MELD DEG INN I DAG!

Marie Aashagen
Leder